måndag, juli 21, 2008

2 Veckor

Idag är valparna redan två veckor, de reser sig mer och mer för varje dag nu. I går så klippte jag klorna på dem för första gången, de började bli riktigt långa. Gick ganska bra, de protesterar ju en del en det gick ändå. Idag så har Penny och Wilma varit på besök i valplådan, de är så nyfikna men har inte fått kommit i närheten ännu för Fanny. De har däremot fått lukta på dem när jag håller i dem det tycker Fanny är helt okey. Men idag så följde inte Fanny med in när jag skulle gå in till dem, så då smög de lite försiktigt i och kollade under min uppsikt så klart. Had kameran med mig så jag fotade lite, Anja var den som var mest nyfiken hon med så hon var framme och kollade in sina stora systrar hon med. Tills mamma kom och körde iväg dem, tog några på när matbaren var öppen med. Visst är hon söt lilla Asta när hon äter. Blev också lite vägning idag då de är två veckor, de ökar på bra. Anton är på väg ifatt tjejerna, och nu har Anja gått om Agnes. Alma är snart uppe över kilot, ska bli kul att se nästa vecka hur mycket de gått upp då.

Inga kommentarer: