onsdag, juni 25, 2008

7½ Vecka= 53 Dagar

Nu är jag lugn igen, i går morse både kände och såg jag hur det rörde sig. Och redan på kvällen så var det mycket mera rörelser, går fort när det börjar. Hon är förtfarande rätt så rörlg kommer upp själv i säng och soffa fortfarnade, men i bilen lyfter jag henne vill inte att hon ska slå i magen om hon misslyckas. Hon äter ju sämre igen, inget går ner om det ligger i matskålen. Men om jag står vid diskbänken då slinker det ner, så idag så fick hon färskfoder därifrån och då åt hon en del. Har köpt blodpudding med och det är också gott, men hon är i bra hull än så länge så det är skönt. 10 dar kvar nu tills hon är beräknad, men jag har redan semester så vi har det lungt och skönt här hemma.

Vikt 12,6 Kg +0,3 kg =2,7 kg
Bröstkorg: 62 cm + 1 cm = 8 cm
Mage: 58 cm +2 cm = 17 cm

Inga kommentarer: