lördag, september 06, 2008

Asta flyttar


I dag har Asta flyttat till familjen Strand i Eksjö, och de har bestämt sig för att hon ska fortsätta heta Asta det känns roligt tycker jag. Så nu är det fyra kvar här hemma, Anton ska ju flytta den 19 sep och Alma är det inte riktigt bestämt ännu när hon ska åka. Hon ska ju flytta till Sundsvall så det beror på när de kan komma ner och hämta henne. Tänkte att jag skulle ha ett kort på allihopa innan nån åkte, höll nästan på att glömma det men fick till ett precis innan Asta åkte.


Anton och Asta

I går var jag och vetrinärbesiktade dem också, det gick jättebra. Men de pep lite när de fick chipet, skönt att det är klart nu. Sen åkte vi och släppte dem en stund, så det var trötta valpar som kom hem sen. De sov större delen av kvällen sen trötta valpar.

I förrgår så tog jag med alla valparna och de stora hundarna ut i skogen, tyvärr så glömde jag kameran hemma förstås. Men Sandra tog lite kort med mobilen, kvaliten är väl sådär men lite roligt att ha ändå.

Inga kommentarer: